Stop Worrying

Back in Sweden

Igår var en sådan tråkig "mellandag". Upp alldeles för tidigt, Taxi från Cannes till Nice, flyg till Köpenhamn, Tåg till Göteborg. Det tog hela dagen. Inatt fick jag äntligen sova i min egen säng och vakna upp i min lägenhet. Jag har haft en fantastisk resa, men det är lite skönt att vara tillbaka också!

Det är lördag. Regnet öser ner och vi har grillfest ikväll. Varför är vi inte förvånade över att vädret inte är på vår sida?

Bye Bye Cannes

Tidigt alarm. Frukostbuffe. Ett par dubble esspresso för att blygsamt försöka vakna till liv. Ihoppackning. Nu inväntas taxin mot Nice och flyget tillbaka till Köpenhamn. Tackar för en finfin semester. Bye Bye Cannes ....

New York

Igår blev det middag på New York nere vid hamnen. Väldigt god mat - även då min förmodligen var den "tråkigaste" av de alla. Burgarna såh ut att vara heaven och brödet var himmelskt. Matglädje då den är som störst!

CINEMA CANNES

Helt klart en av de coolaste väggarna jag sett.
Så grymt bra gjord!

Sunny days

... Det blev en dag på stranden. Sol. Bad. Värme. Glass. Vin. Lagom aktivitetsnivå!

Trerättersmiddag med stil

Igår avnjöt vi en helt fantastiskt trerättersmiddag och ett par flaskor vin nere i hamnen. Förrätten bestod av musslor och bröd. Huvudrätten grillad Sea Bream och desserten var en äkta fransk variant med vaniljsås, mjuk maräng och kolasås. Väldigt gott!

Cannes, Frankrike.

Vackra Cannes!
Flög från Barcelona till Nice i morse och åkte sedan vidare till Cannes.
Spenderat ett par timmar på standen med en bok i handen (okej okej, jag sov stora delar.. men ändå).
Badat mer än jag gjort på år och dagar (hej hej badkruka).
Druckit Cola light i solen (bara för att det är ruskigt gott).

Nu laddar vi om för middag med gänget. Känner mig förvånansvärt pigg - men det kan ju bero på att jag sov på stranden. Dock haltar jag fortfarande fram med en ont höft. Vafan liksom... jag har inte tålamod för sådanthära skit! Första kvällen på sista etappen av resan närmar sig iallafall! Bara att njuta!

Cannes

Och så ankom vi till Cannes. En god lunch och sedan en näradödenupplevelse (gåendes över motorvägen) för att komma till hotellet. Men nu laddar vi om för stranden!

Nästa stopp...

Hej då Barcelona.
Nästa stopp: Cannes, Frankrike.

Stranden

Spenderat dagen på standen, druckit cappucino, ätit glass och bara slappat. Om man bortser från att min höft fortfarande gör förj*vla ont och att jag i princip frår halta mig fram om jag ska lyckas förflytta mig så är det ganska bra. Sista dagen i Barcelona och imorgon åker vi vidare på resan.

Olympiska Hamnen

Sent igårkväll begav vi oss ner till Olympiska Hamnen för middag. Drinkar, grillad Fisk, Paella och en och annan Pizza beställdes in. Likaså ett antal flaskor vitt vin och avslutningsvis efterrätt - som i mitt fall bestod av Irish Coffee. Men det var inte riktigt det jag fick in. För det var i princip bara Whisky och grädde. Dom missade kaffet totalt (nej jag skämtar inte. Där var inte kaffe så långt ögat kunde nå). men man ska inte klaga. Jag har gått med smärta i höften hela dagen och frammåt eftermiddagen kunde jag inte belasta benen speciellt mycket alls - så det behövdes nog!

Sangria

2 liter Sangria. Skål!

Morgonpromenad

Jag startade denna lördag med en lång promenad, en iskaffe från Starbucks och sedan frukostbuffe. Redo att möta resten av dagen!

Strandhäng

Denna dagen har spenderats med shopping (eller ja, promenerande längs med affärstråket - jag är ingen shoppingmänniska) och stranhäng. Ganska perfekt dag helt klart! Huden hat intagit en lätt rosa färg (jag missade visst detta med att smörja in sig), men vad gör det? Det lär ju försvinna. Ikväll blir det middag med hela gänget, men först ett glas vin - eller två!

Think about it

MIDSOMMAR

Glad midsommar från ett varmt soligt Barcelona!

Barcelona

Då har vi kommit till Barcelona.
Vi firade in att vi kommit fram med ett glas Cava innan vi ens kommit upp på hotellrummet och fortsatte sedan kvällen med långpromenad, middag och Sangria i Gamla Stan. Jag ska nog överleva här med.

On our way.

I förmiddags tackade vi för ett par dagar i Andorra och inledde istället färden mot Barcelona. Färdvägen har bestått av backar, dalar och en väldig massa instabila vägar uppe i bergen. Vi har åkt upp och ner och åksjukan kom som ett brev på posten. Men nu har vi äntligen stannat för lunch-break i en liten charmig by mellan alla bergen. Livet är ganska gött nu.

♥ Bröllopsdag ♥

STORT GRATTIS PÅ ER 21:a BRÖLLOPSDAG!

Running

Running-view before I got totaly lost.Grym utsikt under löpturen…

Det blev en liten joggingtur som kickstat på kvällen. Inte helt lätt att springa i en stad som denna som bara består av bilvägar, men allt går med lite vilja. Jag såg två ungar ta sig upp för leran på ett berg och bestämde mig för att följa efter - väl där hittade jag en (mindre jämn) men helt okej "stig"/väg att springa på. 110 procents fokus fick läggas på att ha koll på var man satte fötterna, när man dock vågade kolla uppåt insåg jag vilken utsikt jag hade. Väl på hemvägen lyckades jag irra bort mig totalt. Någon som är förvånad? Nej, jag tänkte väl det. Hem kom jag... sådär 100 år senare. Men vad gör det?!

Fire Alarm

3 ggr inatt gick brandalamet på hotellet. Två av dom sov jag mig förbi (med andra ord: lita inte på att jag räddar er om det brinner - jag vaknar tydligen inte av något) men tredje gången så tjöt larmet så länge att det bara var att ta på sig och bege sig ner i lobbyn. Oklart vad som hänt, men man är inte pigg när man vaknar mitt i natten av ett tjutande alarm. Lite bittert - helt klart... Men vi lyckades somna om och vaknade inte förren 9.30. Frukostbuffe startade dagen och sedan shopping i stan. Detta är världens mest udda land. Det ser ut att vara en liten by i Österrike - men med aningen mer affärer och bättre priser. Var du än tittar är det berg, berg och mer berg... Tydligen ett gudaland om man är rökare - vilket jag inte är (!!) men ändå, ciggaretter är äckligt billigt.

Late dinner in town

Sen middag med hela gänget. Vi hittade ett riktigt skönt ställe bara ett stenkast från hotellet - så där firade vi in semestern och avslutade den första dagen tillsammans. Detta kan nog vara en riktigt skön stad. Tydligen finns det grymma outlet's här så morgondagen kommer antagligen att spenderas med att utforska dessa (jag kan dock inte stänga min väska i dagsläget... så hur det blir i framtiden ska bli intressant att se....??). Nu väntar dock sängen! Godnatt.

Andorra

What a view!

Och så bar det av på semester. 5.30 ringde klockan och lite efter 7.30 rullade vi in på Kastrup. Nu, sådär hundra år senare har vi äntligen kommit fram till Andorra. Men ett stopp vid ett kloster i Montserrat längs med vägen hann vi med under bilfärden och där möttes vi av den mest fantastiska utsikt jag någonsin skådat!

Nu hoppas jag vi ska bege oss ut för en grym middag efter denna dag. Måttligt road av att behöva sitta still en hel dag. Det sprätter i kroppen! Dock är hotellrummet grymt. Större än min lägenhet, med ett badrum utan dess like, soffa, fotäljer och sängar i modellen större. Här ska vi nog klara oss.

Sveriges Sydligaste Udde

Spenderat hela dagen i Malmö med att fixa saker inför morgondagen. Avslutade sedan denna intensiva måndag med en lugn kvällsjogg i solen (med havsutsikt) och sedan grillning i trädgården. Vissa saker med Smyge är betydligt trevligare än Staffanstorp - utan tvekan.

Smyge...

Smyge…Kvällspromenad i Smyhehamn.

Någongång under våren köpte mamma och pappa ett nytt hus... I Smygehamn. Kändes lite udda att inte åka hem till Staffanstorp när man efter världen längsta tågresa (nåja, det kändes så iallafall) väl landade i Lund, utan istället sätta sig i bilen och åka ännu en timme söder ut. Men man ska inte klaga. Huset är underbart, vi har ungefär 100 m till havet, stor trädgård och stor uteplats.

Igår blev det årets första grillning för min del och sedan en promenad längs med havet. Måndagen har vi inlett med frukost i trädgården och flertalet koppar kaffe. Känns sjukt att vi åker imorgon. Jag är så inte alls inställd på att resa ännu, men det blir nog bra.

Smygehamn

Bosatt mig i Smygehamn efter en seg tågresa och en alldeles för lång bilresa... Men huset är fint!

90 KG

BoooooooM!
90 KG i Deadlift. Nytt PB, med stor marginal. Freaking awesome! Nästa mål är 100 kg innan sista Juli.

Dessutom var det Liz första egna klass och bruden gjorde ett awesome jobb med att coacha klassen. Dessutom satte tog hon 100 kg i Deadlift just innan... Grym tjej det!

Nu sitter jag på tåget till Malmö. Åkte i 20 mimuter och är redan uttråkad till 1000! Bara 3 timmar kvar.. Suck

Going home

Grillkväll med fina vänner ❤️

Godmorgon!
Eller ja, "God" och "God"... Här är måendet kraftigt oklart. Kan ha blivit liiite mycket att dricka igår. Det KAN (jag säger inte att det har)... Med andra ord, man mår som man förtjänar. Unbertrevlig grillkväll med vännerna igår. Massa mat, massa vin, massa drinkar och grymt sällskap.

Idag åker jag hem till Skåne. Jag borde ha packat resväskan för 10 dagar i Spanien och Frankrike - men helt ärligt, vad ska man packa? Det står still i mitt huvud. Jag kan inte packa. Jag hatar det. Började så smått men väskan var ju full innan jag visste ordet av det och jag hade inget med mig. Passet har jag fått en miljon sms om att inte glömma, så jag ska försöka lyckas med det. Känns bra att familj och släkt har så höga tankar om mig!

Innan jag sätter mig på tåget i eftermiddag så blir det dock Crossfit. Samma pass som jag gjorde i söndags (då också bakis) så jag vet iallafall att jag har samma förutsättningar idag. Nu ska jag panikpacka lite till, eller först dricka kaffe - sen panikpacka. Det gäller att prioritera.
Ha en fin söndag!

PB i Power Clean

Startade lördagen med PB i Power Clean! Så nöjd! 👊Booom

Jag hade en väldigt bra start på Lördagen. PB i Power Clean. Jag har ju trilskats med min axel länge men idag fick jag äntligen sätta 40 KG och det bästa var att det inte kändes omöjligt att klara mer. PEPP! Annars var det Ryck som var huvudfokuset på dagens Olympiska Lyft-klass. Gick riktigt bra och kändes riktigt bra. Helt enkelt pepp på det mesta nu!

SEMESTER

Semestern är kommen!
Kan inte med ord beskriva hur skönt det är. Vilken lättnad. Firade in igår med ett helvetes tungt Crossfitpass (jo alla är tunga). Uppvärmningen var Tabata Goblet Squat och Burpees - 8 runder. Styrka: Heavy Back Squat och Strikt Press i supersett med Strikt Pullups.
Metconen för dagen var 10 - 1 Deadlift och Squat Clean. Väldigt simpelt. Du startar helt enkelt med 10 deadlift och sedan gör du 1 Squat Clean. Runda två gör du 9 deadlift och 2 squat clean. Runda tre 8 deadlift och 3 Squat Clean och så fortsätter du tills att du gör 1 Deadlift och 10 Squat clean. Jag la på en vikt som är just under vad jag tagit som max i Squat Clean (min axel har spökat sedan början på mars och jag har helt enkelt inte kunnat lägga på i någon övning som innefattar axelrörelser - men pepparpeppar, jag har inte känt något den senaste veckan). Jag gick in med målet att köra rakt igenom med denna vikten. Deadliften var ju ingen problem, men när man kom upp över 5 Squat Cleans blev det riktigt tungt. Inför de avslutande 10 Squat Cleansen plockade jag bort 5 kg från stången men annars fullföljde jag planen. Sjukt tungt, men grym känsla efteråt och även om tårarna var nära så var endorfinruset ännu närmre.

Det blev en kortis till Fysikens Poolparty och sedan bar det ut på middag tillsammans med vänner. Middag och vin - fin start på semestern och idag vaknar man upp till sol, värme och TVÄTT-TID. Det där sista står ju inte högt på listan, men måste ju göras. Klockan 11 är det möte med våra Olympiska Lyft-coacher i boxen och sedan ska jag försöka panikshoppa det sista inför semestern. Jag har typ 1 miljon saker att stå i och absolut INGEN tid. Ikväll är det grillfest med ett gäng vänner, så sålänge solen håller sig framme är jag nöjd. Lördagen kommer gå i ett, men jag har semester - så hur hemskt kan det vara?!

Idag kör vi igen!
#crossfit #crossfitfysiken #fysiken

Death By Burpees

Death by burpees …

Burpees. Djävulens påfynd.
Hur kan man känna en sådan hat-kärlek till en övning är min fråga (Pappa: gör dig redo. För detta kör vi i Spanien!). Idag var det Death by Burpees som gällde. 1 min = 1 burpee. 2 min = 2 burpees. 3 min = 3 Burpees. 4 min = 4 burpees osv. Låter lätt - men är fruktansvärt tungt. Än värre efter Clean and Jerks, Front Squat och en mini-metcon på 3 runder med 30 Box Jump och L-sit med Kettlebells. Men allt går. 14 minuter höll jag ut - sen gav jag upp. Det resulterade ändå i över 100 burpees. Känns ganska ok.

Crossfit - du behöver inte förstå, sålänge du accepterar mitt val

50 Goblet squats
50 American KBS
50 Push press
50 Russian Twist

Tilläggsträning: Tabata 8 runder. Planka/Sit ups.

Värre avslut kan man definitivt ha på en lång dag! #loveit #crossfit #crossfitfysiken #fysiken #gibratargatan

Alltså, jag vet att det är väldigt mycket Crossfitsnack i denna bloggen nu, men jag tror inte någon riktigt förstår hur stor inverkan det har gjort på mig. Detta är inte bara träning - det är så mycket mer. Jag har inte känt såhär för något sedan jag slutade med dansen för en miljon år sedan (okej, inte riktigt - but you get the picture). Jag har hittat något som jag verkligen älskar till 100 % och som ger mig så otroligt mycket energi varje dag. De senaste månaderna har bestått av fruktansvärt mycket jobb för mig (på ett väldigt påfrestande sätt) och helt ärligt så kan jag säga att Crossfit är det enda som fått mig att orka stå ut. Jag har aldrig hållt på med denna typen av lyft (eller träning för den delen) förr. Men jag har de senaste månaderna haft ett ställe där jag verkligen kan känna mig hemma. Jag har en grym grupp av människor runt mig som peppar, pushar och skricker på en och de har blivit nära vänner som nu är en naturlig (och grymt viktig) del av min vardag. Jag vet att många inte förstår... men vet ni, det spelar ingen roll. Jag har fått testa mina gränser, utmana mig själv och andra och göra saker jag aldrig gjort innan. Det är så otroligt kul att titta tillbaka på var man var i februari och jämföra med var man är nu. Men det är inte bara träning, utan en hel gemenskap med fantastiska människor som verkligen drar ut varje gnutta energi ur en, som får en att för längesedan ha lämnat sin bekvämlighetszoon och som slutningen fyller på en med ny energi. Det är svårt att riktigt förklara med ord, men Crossfiten har verkligen varit min räddning.

Idag var det dags igen. Ett riktigt kul pass, trots att jag kände mig död innan. Jag älskar att jobba med Kettlebells och det fick vi verkligen göra idag.

Uppvärmning; Mini WOD for time.
5 Push Ups

Planka/Sit Ups
Score (lägsta antalet sit ups under de 4 runderna): 20

How hard can it be?

Mina stackars händer är inte helt med på noterna… Men det är bara att köra… #crossfit

Mina stackars händer var inte allt förtjusta i dagens Crossfitpass. Iofs inte i dagens TRX-pass heller.
Banded Deadlift (förjäkla svårt asså) och sedan Deep Row och Pull Ups. Fruktansvärt svårt att få grepp om stången, men efte lite tejp gick det bättre.
Dagens metcon var en kort en. Endast 5 minuter.
400 m löpning och sedan AMRAP Pull Ups (jumping pull ups i vårt fall) resten av tiden.
Slutsumma: 58 stycken.
Vi avslutade med en 4 minuters AMRAP för magen. Jotack, de känns.
Helt enkelt ännu en grym kväll.

Knee To Elbow

Jomenvisst, hur snyggt var detta på en skala?!
#crossfit #pain
Fina dag.. Synd att du spenderas inne. ☀

1. Dagens Crossfit
2. Snygga händer får man av sådär en miljon Knee to Elbow.
3. Finfin dag idag.

Blev inringd på Gibraltar idag pga. sjukdom. Så ett par härliga timmar i receptionen blev det och en avstickare till dagens Crossfitpass som bidrog till minde vackra och väldigt smärtande händer. Styrkan blev: Cleans 6x3 och Back Squat 6x4. Dagens Metcon var en Team Wod.
20 min AMRAP
5 Thrusters
10 Sit Ups
15 American KBS
Medan den ena körde dessa så skulle den andra göra så många Toe to Bar eller Knee to Elbow den kunde. Sedan bytade man och vad som räknades var den slutgiltiga antalet T2B eller K2E som gjordes. Resultatet ser ni på mina händer. Aj. Men det är sjukt vad man blir peppad i denna gruppen. Så härliga och inspirerande människor att det är sjukt - ljuset i vardagen, helt klart.

Last week.

. . . en del (en hel del) Crossfitpass
. . . 6 dagar till Skåne
. . . 8 dagar till Spanien

Idag matar vi av ett par timmar i receptionen på Fysiken Gibraltargatan under kvällen. Laddar om med en timmes Crossfit och jobbar sedan ett par timmar till. Samtidigt räknar vi ner dagarna till semestern. Det är bara fem dagar kvar nu. Håll ut.

Skål

Fin kväll med underbara vänner!

Lördagskväll tillsammans med mina fina ♥

Crossfit Göta

Här spenderade jag min lördagsförmiddag. Bästa starten på helgen #crossfitgöta #crossfit #justdoit

Idag var det äntligen dags att prova på Crossfit Göta, en av anledningarna till att jag testade Crossfit för första gången. Möttes gjorde jag av alltid lika glada Marcus och hans härliga kollegor och när klockan blev 12 drog vi igång med passet. Uppvärmning iform av hopp. hopp. hopp och ett par runder fram och tillbaka i boxen som olika "djur". Lite oklart, men syftet var uppvärmning och visst blev vi varma. Lite mobilitet fick vi också in.
Sedan körde vi teknikträning i de vanligaste rörelserna. Air Squats, Push Ups, Wall Balls, Pull Ups och KettlebellsSwing.

Dagens Metcon var sedan 5 runder av:
6 Pull Ups
8 Wall Balls
Löpning
12 Kettlebellsswing
Jobbigt och fruktansvärt kul! Både ute och inneträning fick vi till och dessutom en väldigt massa härlig energi från alla som befann sig där. Ett riktigt härligt ställe, ett rikigt härligt lunchpass, riktigt härliga människor och grymt kul!
Idag är det äntligen dags! #crossfitgöta

Start the day off with Coffee

Godmorgon!
Startar sakta upp dagen med någon kopp kaffe innan frukosten. Bästa starten helt klart. Klockan 12 idag ska jag testa på en ny box, nämligen Crossfit Göta. Det ska bli riktigt riktigt roligt! Jag har hört mycket bra om dom och varit sugen på att testa på länge, men jobbat varje lördag den senaste tiden, men nu är det äntligen dags att se vad detta är.

Ikväll är det middag och utgång som är planerat. God mat. Fina vänner. Gott vin. Dans. Denna lördagen kan ju bara bli riktigt bra! Lite sol nu också och jag är riktigt nöjd. Vad gör ni idag?

Nationaldagen

BRONX
B.R.O.N.X
Grym eftermiddag med Christina! 😊
Brunnsparken.
Lunchclass med Crossfitgänget 💪
CrossfitGäng.

Igår var det en riktigt vacker dag ute. Jag inledde Nationaldagen med Crossfitclass på Kaserntorget. Vi startade med Mobilitet och sedan Tabata-uppvärmning.
20 sek arbete, 10 sekunders vila.
1. Burpees
2. Sit Ups
3. KBS
4. KB G2OH
5. Push Ups
6. Split Jumps
7. Air Squats
8. Plank

Sedan blev det en "Chipper"
40 Back Squats (50/30) (50 kg för män, 30 för kvinnor)
50 Sit Ups
60 American Kettlebellsswing (24/16)
70 Split Jumps
800 m löpning
För min del blev det dock 30 split Jumps och sedan 1000 m rodd för att inte belasta knäna för mycket.

Efter detta kanonpass tog jag och Christina en lunch i solen och sedan en promenad i stan innan jag åkte in till jobb för arbete fram till 01 inatt. Det bjöds på Kladdkaka och choklad och hela kvällen hade vi jobb upp över öronen, så tiden rullade på ganska så snabbt trots allt. Iallafall fram till kl 23 då lite för mycket problem byggdes upp och på vägen hem var vi apatiskt trötta. Nu är det en vecka till semester!

Death Before Decaf

Word!

6.6 at 08.27

... 9 dagar till semester.
... 2 dagar med kvällsjobb.
... 2 morgonpass.
... 1 mellanpass.
... 4 lediga dagar.

Tänk inte... Bara kör.

I övrigt har jag fortfarande träningsvärk (och här pratar vi tydlig, märkbar, smärtandes, helvetes - träningsvärk asså! Inte små känningar, utan TRÄNINGSVÄRK) i magen efter Crossfiten i söndags då vi körde Glute Ham Developer som en del av Metconen. Känns ju lyckat, när den inte ens tränar magen.

Röd dag idag, så jag antar att endel av er är lediga? Själv ska jag spendera hela eftermiddagen och kvällen, fram till 01, på jobb. Men innan dess har jag en Crossfitklass att deltaga i!

"Oldies" at Crossfit

Bästa CF-gänget!

Vissa dagar är det helt klart extra roligt att komma till crossfit-klasserna. Dessa dagar är när man möter hela gamla Oldies-gänget på passet. Ikväll var en sådan kväll. Det ger alltid lite extra energi och glädje, helt klart grymmaste människorna som finns! Liz aggerade dessutom coach och gjorde ett grymt jobb. Detta kommer bara bli bättre och bättre.

Passet då...
Mobilitet och hinderbara som uppvärmning.
Styrka: Front Squat och Pull ups 5x5
Metcon: Team of 2
1000 m rodd
50 Sit Ups
50 Split jumps
50 Push Ups
50 pull ups
1000 m rodd

Jag gillar helt klart denna dagen!

Shoot for the moon

Finfin kväll efter en dejt med gräset… Det är härligt med burpees i fuktigt gräs.

Ännu en dag kan bokas av i almenackan.
Ser inte riktigt slutet ännu, men det kommer sakta men säkert...

Dear Monday 6.3

Tröttast. Men Godmorgon!
Ny jobbvecka igen ... Men jag börjar se ledigheten komma närmre, sakta men säkert. Nu gäller det vara att stå ut sista biten innan det finns utrymme för att slappna av. Fördelen är att denna vecka jobbar jag måndag till fredag ( dock har jag en härlig (??) mix på tider. Morgon, mellan, kväll - men jag har alltså en normal arbetsvecka om man ser till dagarna! Och jag är ledig i helgen! BÅDE lördag och söndag! LYX)
11 dagar till semestern.
15 dagar till Spanien.
Men NU ska jag springa till vagnen, dags för jobb.

Vad gör ni idag?

Crossfit och Sunday Camp

Crossfitgänget 💪👊Crossfit and Sunday Camp!

Dagens Crossfit.
Team of 3
100 Pull Ups
100 Back squat (50/30)
100 American KBS (24/16)
100 Mage (minns inte övningens namn, men man är fast i fötterna och ska dra sig upp till sittande ställning. Ungefär som en crossfit Situps, men man går längre ner under sin egen kropp)
100 Knees to Elbow

TID: 17.29

Efter körde vi Sunday Camp. Jag var inte helt på topp (det är lite mycket nu), men det var härligt att få umgås med alla så det var värt att stanna och vara med bara för det. Nu ska jag ha en ritkigt ensamkväll, utan några måsten (okej, dammsuga hade inte varit fel... men förutom det)

Just do this now.

Tagga söndagen Crossfitpass!
Dagens glödjemoment.

1 Juni

Godmorgon!
1 juni, vad hände där? Fördelen är dock att det bara är 15 dagar till semestern! Idag är det äckelpäckel tidig morgon igen, trots att det är lördag. Solen skiner men hela min dag ska spenderas inne på Liseberg. Ikväll däremot blir det Femkamp och mat tillsammans med Fysiken-repan. Heldag på Liseberg på ingång!