21 april

God morgon!
Tisdag idag och det var en väldans tur att jag hörde pappa och min bror i kröket vi 7.40 - för jag hade glömt sätta min telefon på alarm.. Ajabaja, inte bra... Men jag kom upp vid 8-tiden som jag skulle och nu sitter jag här och äter frukost. Trött som bara de är jag dock - vilket inte är så kul. Ja är trött både i kroppen och i huvudet så nu har jag lovat mig själv att komma isäng en timme tidigare och släcka/sängka musiken 60 minuter tidigare. Dvs. Nu ska jag gå och lägga mig vid 22-tiden och släcka musiken vid 23 istället. Kanske kan man bli lite piggare då?

Solen skiner även idag och vädret är super och jag fick nyss ett mail av vår svenskalärare att dagens lektion är inställd. Med andra ord har jag tid att skicka in till Malmö då och äta gratis B&J. Men helt ärligt - så känner jag inget sug efter det utan nu vill jag ha god, fräch och nyttigare mat istället... Men det kanske ändrad - klockan är trots alltinte så mycket ^^ haha..

Skolan idag då... Jo marknadsföring 1 timme & 10 minuter, sedan håla + lunch (+ egentligen frivillig psykologi vilket betyder håla igen - men jag tror faktiskt att jag ska gå på den lektionen) och sedan naturkunskap. Slutar därför halv 4, sent med tanke på att jag bara har två lektioner - men man kanske kan säta sig på ett café och plugga?

Vad har ni för planer för dagen? 

Kommentarer
Postat av: malin

TACK :)



Mums med glass ju...



Ha en bra dag!!



Kram

2009-04-21 @ 09:48:06
URL: http://livetochkarleken.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej =) här kommer mitt svar:



Jag tycker du ska variera konditionsträningen, ibland köra med högre intensitet, dvs hårdare men kortare pass och ibland lite lägre. Kroppen vänjer sig annars lätt så därför är det bra att variera sig. Prova även testa olika konditionsformer som du inte är van vid, t.ex spinning, step eller liknande. allt som kroppen inte är van vid ger snabbt resultat eftersom kroppen just inte är van vid den typen av belastning. Styreträningen tycker jag är bäst att lägga ca varannan dag och då på ca en timme eftersom det tar tid att köra igenom hela kroppen, då kan du även efter hand öka repitionerna och sista repet kör du med lite mer vikt än första gångerna för att hela tiden öka styrkan. Det känns lite svårt att förklara på ett bra sätt eftersom alla påverkas olika men hoppas du får ett svar du är nöjd med :) sedan spelar kosten e väldigt stor roll för att resultaten ska synas och hållas :)



ha det bra =)

2009-04-21 @ 13:31:27
URL: http://johannaek.blogg.se/
Postat av: Carro

Jag röstar på free Ice cream, Gratis är gott ! :)

2009-04-21 @ 13:43:50
URL: http://carrod.blogg.se/
Postat av: Anonym

håller med.

2009-04-23 @ 10:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera här!

Trackback
RSS 2.0